wtorek, 26 stycznia 2016

Chwila relaksu




Z racji tego że zostało 54 dni do wiosny a za oknami pogoda nie nastraja bo mokro, szaro i buro to postanowiłam się trochę zrelaksować. A nie ma lepszego relaksu niż karmelowa kawa z bita śmietana i do tego obowiązkowo ciekawa lektura. Tym razem padło na książki ogrodnicze z racji tego ze wieczorami oglądam  domo + z programami o ogrodach  i strasznie mi się zatęskniło za kwiatami  i zielenią. Książki te kupiłam kiedyś w jednym z hipermaketów budowlano-ogrodniczych i nie żałuję bo jak dla mnie są  super zawierają wszystko to co taki hobbista laik jak ja powinien wiedzieć :). Tak wiem zaraz powiecie przecież jest internet można znaleźć w nim wszystko a nawet więcej niż w tych książkach, niby tak ale jak dla mnie  nie ma nic przyjemniejszego od szelestu kartek, zapachu papieru :D    

Brak komentarzy: