niedziela, 10 grudnia 2017

Skandynawski styl czyli w czym postawić choinkę


























Co roku ten sam dylemat to stojak nie spełniał swojego zadania, owszem była stabilny i co z tego jak choinka nie była wystarczająco nawadniana i szybko traciła swój urok. W tym roku postanowiłam coś zmienić zainspirowały mnie do tego powyższe fotografie wyszukane z internetu, a że od jakiegoś czasu lubię styl skandynawski to ocynkowane wiadra są do tego idealne. Z pomocą przyszedł mi mój brat który od kilku lat trzyma choinkę w wiadrze i powiedział że takowe wiadro znajdę w Ikea, oczywiście nie czekając długo pojechałam z mężusiem i zakupiłam takowe. W ofercie są dwa jedno czerwone drugie zwykłe ocynkowane oczywiście ja wybrałam to drugie gdyż zaleta tego jest że z czasem będzie ładnie się starzeć, a ja lubię takie rzeczy które się pokrywają patyną  

    

wiadra Ikea

Brak komentarzy: