piątek, 25 marca 2016

Rzeżucha obowiązkowo





Tydzień temu wysiałam rzeżuchę ale niestety coś kiepsko wschodzi :( no trudno będą święta bez rzeżuchy. Rzeżucha jest cennym źródłem witamin i soli mineralnych oraz pierwiastków takich jak magnez czy żelazo. Jest świetnym źródłem wit. A, C, PP, B, K zawiera łatwo przyswajalny jod a pod względem zawartości wapnia rzeżucha jest drugą rośliną po orzechach laskowych nic tylko jeść bo to samo zdrowie :)
Żywieniowcy chwalą ją również za ogromne bogactwo soli mineralnych oraz pierwiastków: żelaza i magnezu

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/rzezucha-cenne-zrodlo-witamin-i-mikroelementow_33669.html
Żywieniowcy chwalą ją również za ogromne bogactwo soli mineralnych oraz pierwiastków: żelaza i magnezu

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/rzezucha-cenne-zrodlo-witamin-i-mikroelementow_33669.html
Żywieniowcy chwalą ją również za ogromne bogactwo soli mineralnych oraz pierwiastków: żelaza i magnezu

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/rzezucha-cenne-zrodlo-witamin-i-mikroelementow_33669.html
Prześlij komentarz