sobota, 26 sierpnia 2017

Remont przedpokoju

Przed remontem






Sprawdzanie i dopasowywanie koloru




I po remoncie 





















Ostatnio obiecałam Wam fotorelacje z remontu przedpokoju i o to ona ;). Mieliśmy mocno popękane ściany nawet po remoncie widać na jednej z nich niedociągnięcia niestety tak to jest jak się szpachluje samemu a ja nie chciałam nakładać siatki bo zależało mi na czasie.  Długo zastanawiałam się nad kolorem by pasował do płytek które są specyficzne bo w kolorze starej cegły. Mój mąż zaproponował by ściany były szare ja sceptycznie do tego podeszłam ale ostatecznie padło będzie szaro. Wybór kolorów oraz firm ogromny my skupiliśmy się na 4 kolorach i w końcu  wybraliśmy jeden firma bondex "w deszczu kropelkach ".  Efekt nie do końca mnie zadowalał długo się przyzwyczajałam :) . Szafka na buty została zmieniona na bardziej pojemną, kontakty wymienione na czarne były drewniane. Stare plafony zostały zastąpione czarnymi lampami ( coś mnie wzięło na czerń ) w stylu nowoczesnym i na dokładkę zostały zakupione w promocyjnej cenie bo ok 80 zł od sztuki.  nad szafką zawisła ramka na klucze która jak tylko zobaczyłam w sh wiedziałam że będzie idealnie pasować to samo było z wieszaczkiem  który kupiłam jakiś czas temu i tak sobie czekał na swój debiut. A teraz zawisł na ścianie przy drzwiach. Obrazki też idealnie pasują. Jedynie co muszę coś pokombinować z drzwiami wejściowymi bo ich kolor mi się  gryzie z całością tylko jeszcze nie wiem co może coś doradzicie?

Brak komentarzy: