piątek, 24 maja 2019

Mój balkon odsłona majowa













 Roślinki pod balkonem






Końcówka maja a ja dopiero teraz zebrałam się za balkon i roślinki. Pogoda jakoś wyjątkowo nie sprzyja relaksowaniu się na balkonie. Marzyłam zawsze o romantycznym balkonie i po części spełniłam to bo mam róże pnącą i zakupiłam naparstnice w zeszłym roku miałam łubin tu który potem posadziłam pod blok i widzę że rośnie wiec będzie cieszyć oczy  . Wczoraj byłam w raju kwiatowym i pokupowałam trochę roślinek do domu ale o tym napiszę w kolejnym poście. Tym czasem życzę miłego ciepłego i słonecznego weekendu. My w weekend wybieramy się do mojej mamy i mam nadzieje że pogoda dopisze bo planujemy  z braćmi zrobić grilla trzymajcie kciuki by się udało.     

3 komentarze:

Szara Sowa pisze...

Uroczy majowy balkonik. Bardzo ciekawią mnie te fioletowe, pełne kwiatki. Co to?

filcowy kufer Hogaty pisze...

Sówko to bakopa ale wersja pełnokwiatowa

Kasia Dudziak pisze...

Super urządzony balkon. Masz styl. Piękne są te jasnoniebieskie kwiaty.