środa, 27 lipca 2016

Remont w pokoju Amelii






Na początku lipca kiedy moja córka Amelia pojechała na kolonie nad morze to ja postanowiłam zrobić remont u niej w pokoju. Pozbyć się trochę klamotów, bibelotów i przemalować ściany. Niestety nie mam  wiele zdjęć z przed remontu jedynie zdążyłam cyknąć fotkę w trakcie szpachlowania. Na ścianie 2 kolorowej był border z motywem księżniczek, kolor ścian fioletowy. Teraz pokój został pomalowany na kolor szary polecany przez Dorotę Szelągowską moją ulubioną projektantkę wnętrz ;). Trochę jestem rozczarowana bo myślałam że będzie bardziej intensywny, a tak ciężko dostrzec tą szarość a jest to farba S1000 N.  Dzięki temu pokój jest teraz jasny i kolor pasuje do każdego z dodatków. . Na oknie zawisła zasłonka wzór stare flagi kupiona w sh i czekała na swój debiut, szkoda że tylko jedną udało mi się wyszperać, ale w sumie kto powiedział ze p obu stronach musi coś wisieć;). Na łóżku zagościły poduszki w gwiazdki kołdra też zyskała gwiazdkową poszewkę 

Brak komentarzy: