środa, 19 października 2016

Inspiracje na magiczne świeta

Do napisania posta zainspirowała mnie Kasia  która już zaczęła wyszukiwać  inspiracji na tegoroczne święta i zaprezentowała je na swoim blogu Speckled Fawn . Postanowiłam i ja podzielić się swoimi inspiracjami  Tak wiem spora grupa napisze że jest jeszcze wcześnie, ale  ja też zaczęłam szukać inspiracji i wcale nie  uważam że jest wcześnie. Zwłaszcza jak chce się zrealizować to co się ma w głowie to na to zawsze czasu braknie ;). Tak więc zapraszam do podróży po inspiracjach by stworzyć magiczne święta, może dzięki temu ktoś z Was znajdzie coś dla siebie i samemu będzie chciał wykonać dekoracje do czego gorąco zachęcam, bo nie ma nic lepszego od własnoręcznie wykonanej ozdoby czy dekoracji.
  (źródło zdjęć: www.pinterest.com oraz www.stylowi.pl)















































Brak komentarzy: