niedziela, 5 marca 2017

Kuchnia w wiosennej odsłonie

























Tak jak obiecywałam ( co prawda był to luty teraz mamy marzec) wrzucam fotki mojej wiosennej kuchni, w której również jest pastelowo.  Swego czasu jak przeglądałam bloga Izy domowy zakątek natrafiłam na fotki kalendarza z cudnymi rysunkami i co ważne  z kratkami do robienia notatek. Niestety te kalendarze są poza moim zasięgiem bo Iza dostaje od siostry z USA. A kalendarze które są powszechnie dostępne jakoś mnie nie zachwycają. I kiedy przyszły ferie pojechałam z moją córką na buszowanie po sh i tak udało mnie się wygrzebać rewelacyjny kalendarz za 12zł ma ogromny plus bo można w nim robić notatki co dla mnie jest ważne, bo ja jestem roztrzepana  i może coś mi umknąć a tak jak zapiszę to nie zapomnę. Dodatkowo kalendarz ten ma cudne rysunki, a kartki są tygodniowe. 

Brak komentarzy: