poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Wiosenny balkon






Do działania w roślinność na balonie zmobilizowała mnie moja koleżanka Grzybulek która ostatnio na FB zaprezentowała swój balkon w wiosennym wydaniu, który jest cudny  <3.  Więc  dziś  wraz z szanownym mężem pojechałam  najpierw po gąbkę tapicerską na siedzisko, a po drodze wstąpiłam  do PGR-u  i zakupiłam kilka kwiatków co by balkon wyglądał już bardziej wiosennie. Oczywiście tak  jak w zeszłym roku kupiłam stokrotki afrykańskie bardzo je lubię raz że są bardzo ładne dwa i chyba najważniejsze  lubią słoneczne miejsca a mój balkon w sezonie się do nich zalicza wiec muszą być roślinki wytrzymałe a one spełniają oba te warunki. Kupiłam też pelargonię w amarantowym kolorze całość idealnie wygląda w tej turkusowej osłonce. Bratki dwu kwiatowe kupiłam tydzień temu i też oko cieszą tak więc sezon balkonowo-kwiatowy uważam za otwarty :D      

Brak komentarzy: