środa, 11 września 2019

Back to school i szkolne gadżety
















 Rok szkolny ruszył z kopyta a ja dopiero znalazłam chwile by zaprezentować co w tym roku udało nam się kupić z gadżetów szkolnych.  Przed nami ostatni rok podstawówki czyli czeka nas ostra praca od samego początku.W tym roku  jak zwykle największą ofertę miała biedronka i tak jak w latach ubiegłych większość z tych prezentowanych rzeczy jak nie wszystkie stamtąd pochodzą . U nas towarem deficytowym są długopisy i ołówki dlatego w tym roku jest tego pod dostatkiem. Zeszłoroczne biurowe rzeczy prezentowałam tu.
Pozdrawiam ze słonecznej stolicy

4 komentarze:

Szara Sowa pisze...

Fajne są te gumki do ołówków i długopisów, które mogą służyć jako gadżety dla lalek. Owocki, warzywka, doniczki z kaktusikami, super. Szkoda tylko, że ceny wysokie. Pozdrawiam :)

Walk With Photography pisze...

O ja, lamy i alpaki to moje życie. Aż mi smutno, że nie chodzę już do szkoły. No dobra, studia to też szkoła :D

Pozdrawiam,
Walk With Photography

Madziakowo pisze...

swietne dodatki

Sys pisze...

Zawsze lubiłam ofertę biedronki na artykuły szkolne :) kolorowe zeszyty, kalendarze, teczki i dodatki w przystępnej cenie :) fajne zakupy