niedziela, 1 grudnia 2019

Pierwsza niedziela adwentu



Dziś pierwsza niedziela adwentu i super wypadła bo 1 grudnia. Z racji tego że mieliśmy remont który przeciągał się nie miałam czasu na szukanie inspiracji dlatego na szybko powstał taki o to świecznik. Z poprzednich lat można zobaczyć  tu i tutaj  w tym roku kalendarza adwentowego nie będzie córka nie chce wiec nic na siłę. Wszystkim którzy tu jeszcze zaglądają i czytają  życzę miłej niedzieli. Następny post będzie o remoncie i zmianach jakie nastąpiły.     




Taki świecznik adwentowy był w zeszłym roku 








2 komentarze:

Szara Sowa pisze...

Pomysłowy. Ja mam wieniec, ale nie mam w nim świeczek, bo nie znalazłam. Jutro muszę kupić nowe . Pozdrawiam :)

Edyta pisze...

Ślicznie, ja jeszcze swojego nie przygotowałam, co za foux pa. Muszę się tym zająć.