sobota, 2 czerwca 2018

Moja nowa balkonowa piękność







Na moim balkonie zagościła nowa piękność, a to za sprawą Agnieszki z Klimaty Agnes która zaprezentowała na swoim blogu cudną róże w stylu angielskim taką jak jak lubię. Zdjęcia urzekły mnie tak, że pognałam do ogrodniczego w poszukiwaniu takiej róży. Niestety tej odmiany co ma Agnieszka nie było, za to wypatrzyłam sobie inną różę chyba równie piękną pnącą " pirouette" która też ma kwiaty niczym peonie i delikatnie pachnie. Niestety nie mam ogrodu i mam nadzieje że na balkonie mi się utrzyma. Jak bym miała ogród to pełny by był róż w stylu angielskim, ostróżek, łubinu i naparstnicy te rośliny mnie zachwycają od lat czyli ogród w stylu angielskim. Niestety mam tylko balkon który jest moja oazą relaksu na którym staram się przemycać te roślinki.      

Brak komentarzy: