wtorek, 29 maja 2018

Relaks na balkoningu z miłą lekturą


No i mamy koniec maja, ale ten czas pędzi. Pogoda dopisuje i mam nadzieje że w wakacje też będzie taka. Można po pracy po odpoczywać w swojej oazie relaksu czyli balkonie z nowymi lekturami o tematyce wnętrzarskiej. W tym miesiącu sporo książek zamawiałam o pielęgnacji roślin czy aranżacji wnętrz z 8 pozycji które mnie zainteresowały wybrałam 3. Reszta nie spełniała moich oczekiwań mimo że są  książkami topowymi na blogach czy instagramie, a kupowanie książek bo maja ładne zdjęcia to nie dla mnie.  Jedna to piękny album z pięknymi i klimatycznymi zdjęciami " LO VINTAGE DETAIL " oraz poradnik jak urządzić mieszkanie  by nadać mu fajnego klimatu i nie wydać fortuny "Mieszkaj Pięknie". Obie pozycje ciekawe i godne polecenia. Mam jeszcze 3 pozycję  o pielęgnacji roślin ale o niej będzie innym razem ;)     














Brak komentarzy: