środa, 22 maja 2019

Konwalie i budda






Bzy przekwitły czas na konwalie. Lubie ten okres kiedy to w domu mam świeże kwiaty w wazonie a nie tylko w doniczkach. Kamienna głowa buddy to mój nowy nabytek z sh z reszta jak i reszta rzeczy też z sh. Z wyjątkiem kwiatków które kupiłam na targu w Legionowe którego im strasznie zazdroszczę raz że ceny niższe i dwa warzywa można kupić od rolnika . Mnie udało się tam zakupić pelargonie po 5 zł za szt gdzie u nas kosztuje 7-8 zł  kupiłam jeszcze dziurawiec za 8zł  ale o roślinkach balkonowych będzie innym razem. Pozdrawiam z pochmurnej stolicy         

3 komentarze:

Zacisze Lenki pisze...

Wspaniały bukiet i śliczna butelka w roli wazonu. U mnie niestety takich cudowności nie ma w sh. Pozdrawiam i życzę poprawy pogody.

Szara Sowa pisze...

Kocham konwalie. Chciałam kupić na targu i coś mnie tknęło. Zapytałam skąd pochodzą, a sprzedająca , że z lasu. Podziękowałam, nie kupiłam. Konwalia majowa na stanowiskach naturalnych jest pod ochroną. Niestety ludzie maja to w nosie i w porze kwitnienia niszczą całe łany konwalii dla marnego zarobku. :(

Kasia Dudziak pisze...

Lilly the vally, cudnie pachną konwalie. A co do figurki Buddy, też piękna. Uwielbiam film Mały Budda.