wtorek, 28 maja 2019

Moje nowe nabytki roślinne i raj w którym byłam

Moje nabytki roślinne 






Raj w którym byłam czyli Flora-point















Parę dni temu byłam w raju kwiatowym, bo tak mogę nazwać to miejsce a jest nim Flora-Point. Nigdzie nie widziałam takiej ilości roślin oraz dodatków dekoracyjnych poczułam się tam jak dziecko w sklepie ze słodyczami. Obsługa bardzo miła i pomocna. Miejsce gdzie każdy znajdzie coś dla siebie, ceny zróżnicowane generalnie jak porównywałam ceny kwiatów balkonowych to wypadały taniej od moich okolicznych sklepów z roślinkami. Generalnie dla każdego coś miłego wiec jak macie okazję to się tam wybierzcie tylko wcześniej przeliczcie swój budżet bo tam można stracić głowę i pensję ;). U mnie obyło się bez zgrzytów mimo że roślinki kusiły to mam zamontowany wewnętrzny hamulec. Oczywiście kupiłam sobie kilka kwiatków jak i doniczek do nich i mam nadzieje że utrzymają się. Wybaczcie zdjęcia nie są może najlepszej jakości bo robione telefonem.  Pozdrawiam słonecznie  wszystkich którzy jeszcze tu zaglądają .     

2 komentarze:

Zacisze Lenki pisze...

Prawdziwy raj.:) Oj trzeba tam dobrze trzymać się za portfel, bo tyle śliczności kusi. Super zakupy Agatko. Pozdrawiam serdecznie.:)

Kasia Dudziak pisze...

Przepiękne roślinki. Wszystkie są ciekawe. Pozdrawiam serdecznie Agatko 😀