czwartek, 15 sierpnia 2019

bukiet hortensji




Lubię ten czas kiedy kwiaty hortensji się wybarwiają i zmieniają kolory. Hortensje to jedne z moich ulubionych kwiatów jako że w tym roku  moje krzaki posadzone  pod blokiem mocno obrodziły w kwiecie to poszłam i ucięłam kilka gałązek i cieszą moje oczy. Dla tych co jeszcze nie wiedzą to wszystkie roślinki które już nie nadają się na balkon bo im to nie służy zabieram i sadzę pod blokiem dzięki temu zrobił się fajny ogródek. I dzięki takiemu sadzeniu mam swoje wymarzone hortensje. Tu jeszcze na tle ściany w kolorze oregano ale już niedługo będą wielkie zmiany które niestety są rozwleczone w czasie przez realizacje zamówień. Okno wymieniliśmy czkaliśmy na nie przeszło miesiąc mamy piękne nowe i nareszcie szczelne, zamówiliśmy też rolety i teraz nie muszę mieć firanek i są bardzo praktyczne podczas upałów.  Czekamy na drzwi i ościeżnice ale ich realizacja to 4-7 tyg. jak zamontują drzwi to będzie można kupować farby i  malować. Kolory ścian wybrane tapeta też. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego i udanego długiego weekendu.  

3 komentarze:

Zacisze Lenki pisze...

U mnie też podobnie remontowo. Trzeba jeszcze zamówić malarza. Piękne hortensje. Ja nie mam, ale lubię podziwiać u innych. Pozdrawiam serdecznie.:)

Madziakowo pisze...

co roku obiecuje sobie ze kupie hortensje i nie kupuje :) przepiekne sa

Szara Sowa pisze...

Życzę szybkiego końca remontu, żebyś mogła się nareszcie cieszyć swoim mieszkaniem. Fajnie, że zrobiłaś ogródek pod blokiem, cenię takie osoby, dzięki nim miasta ładniej wyglądają :)