poniedziałek, 22 lipca 2019

Balkon czerwcowo-lipcowy





















Czas leci roślinki na balkonie rosną jak szalone. Tak wyglądał balkon przeszło miesiąc temu teraz w dużej skrzyni rośnie fasolka szparagowa i nawet mamy pierwsze fasolki. Z racji  gruntownego remontu pokoju nie robiłam nowych zdjęć bo balkon mocno zapuszczony. Okno nowe wstawione czekamy na rolety drzwi zamówione tapeta kupiona farba też wybrana. Tylko teraz trzeba się uzbroić w cierpliwość bo na drzwi czeka się ponad miesiąc. Planujemy obudować balkon drewnianymi sztachetkami trzeba będzie rozejrzeć się za nową sztuczna trawą ta już mocno sfatygowana. Tak więc u nas wakacje pod znakiem wielkich zmian wnętrzarskich.   

6 komentarzy:

katalog inspiracji pisze...

To nie balkon to mały ogródek. Super.
Pozdrawiam serdecznie.

Zacisze Lenki pisze...

wspaniały balkon Agatko.:) U mnie też podobnie - remontowo. Pozdrawiam serdecznie.:)

Szara Sowa pisze...

Prześliczny masz balkon Agatko. Najpiękniejsze są naparstnice, nie spodziewałam się ich ujrzeć na balkonie. Pozdrawiam cieplutko :)

Madziakowo pisze...

piekne masz roslinki :)

Klimaty Agness pisze...

Agatko, cudnie ukwiecony Twój balkon. Zachwycają mnie naparstnice, tak rzadko spotykane w donicach na balkonach, a takie piękne :)
Pozdrawiam Cię serdecznie, Agness:)

Madziakowo pisze...

wyjechalam na tydzien, moje kwiaty wygaldaja jak na pustyni bo maz zapomnial podlac